Πολιτική επιστροφής χρημάτων και επιστροφών

Η πολιτική μας για επιστροφή χρημάτων και επιστροφές διαρκεί 30 ημέρες. Εάν έχουν περάσει 30 ημέρες από την αγορά σας, δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή. Για να πληροίτε τα κριτήρια για επιστροφή, το προϊόν σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε. Πρέπει επίσης να βρίσκεται στην αρχική συσκευασία.
Πολλοί τύποι αγαθών εξαιρούνται από την επιστροφή. Τα ευπαθή αγαθά όπως τρόφιμα, λουλούδια, εφημερίδες ή περιοδικά δεν επιστρέφονται. Επίσης, δεν δεχόμαστε προϊόντα που είναι είδη οικιακής χρήσης ή είδη υγιεινής, επικίνδυνα υλικά ή εύφλεκτα υγρά ή αέρια.
Πρόσθετα στοιχεία που δεν επιστρέφονται:

  • Δωροκάρτες

Για να ολοκληρώσουμε την επιστροφή σας, χρειαζόμαστε απόδειξη ή απόδειξη αγοράς. Μην στείλετε την αγορά σας πίσω στον κατασκευαστή. Υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις όπου χορηγούνται μόνο μερικές επιστροφές χρημάτων:

  • Το προϊόν δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, είναι κατεστραμμένο ή λείπουν εξαρτήματα για λόγους που δεν οφείλονται σε λάθος μας.
  • Οποιοδήποτε αντικείμενο επιστρέφεται περισσότερες από 30 ημέρες μετά την παράδοση

Μόλις ληφθεί και επιθεωρηθεί η επιστροφή σας, θα σας στείλουμε ένα email για να σας ειδοποιήσουμε ότι λάβαμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας. Θα σας ειδοποιήσουμε επίσης για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων σας. Εάν εγκριθείτε, θα διεκπεραιωθεί η επιστροφή χρημάτων και η πίστωση θα εφαρμοστεί αυτόματα στην πιστωτική σας κάρτα ή στον αρχικό τρόπο πληρωμής σας, εντός ορισμένου χρονικού διαστήματος ημερών.

Επιστροφές χρημάτων καθυστερούν ή λείπουν

Εάν δεν έχετε λάβει ακόμη επιστροφή χρημάτων, ελέγξτε πρώτα ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας, ενδέχεται να χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να δημοσιευτεί επίσημα η επιστροφή χρημάτων.
Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Υπάρχει συχνά κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν από τη δημοσίευση μιας επιστροφής χρημάτων.
Εάν τα έχετε κάνει όλα αυτά και δεν έχετε λάβει ακόμη την επιστροφή των χρημάτων σας, επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση {email address}.

Είδη εκπτώσεων

Μόνο τα προϊόντα σε κανονικές τιμές μπορούν να επιστραφούν. Δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων για τα εκπτωτικά στοιχεία.
Αντικαθιστούμε αντικείμενα μόνο εάν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα. Εάν θέλετε να το ανταλλάξετε με το ίδιο αντικείμενο, στείλτε μας ένα email στη διεύθυνση {ηλεκτρονικό ταχυδρομείο} και στείλτε το προϊόν σας στη διεύθυνση: {φυσική διεύθυνση}.
Εάν το αντικείμενο επισημάνθηκε ως δώρο κατά την αγορά και αποστολή απευθείας σε εσάς, θα λάβετε μια πίστωση δώρου για την αξία της επιστροφής σας. Μόλις παραληφθεί το επιστρεφόμενο αντικείμενο, θα σας σταλεί ταχυδρομική δωροεπιταγή.
Εάν το αντικείμενο δεν επισημάνθηκε ως δώρο κατά την αγορά ή αν ο δωρητής έστειλε την παραγγελία στον εαυτό του για να σας δώσει αργότερα, θα στείλουμε επιστροφή χρημάτων στον δωρητή και θα μάθει για την επιστροφή σας.
Για να επιστρέψετε το προϊόν σας, θα πρέπει να ταχυδρομήσετε το προϊόν σας στη διεύθυνση: {φυσική διεύθυνση}.
Εσείς θα είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή των δικών σας εξόδων αποστολής για την επιστροφή του αντικειμένου σας. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Εάν λάβετε επιστροφή χρημάτων, το κόστος αποστολής επιστροφής θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων.
Ανάλογα με το πού ζείτε, ο χρόνος που μπορεί να χρειαστεί για να φτάσει το προϊόν που ανταλλάξατε μπορεί να διαφέρει.
Εάν επιστρέφετε πιο ακριβά αντικείμενα, μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία αποστολής με δυνατότητα παρακολούθησης ή να αγοράσετε ασφάλεια αποστολής. Δεν εγγυόμαστε ότι θα λάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας.